Кошик
357 відгуків
+380 (73) 097-65-62
+380 (97) 101-46-20
smartonline
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки: -Товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей і т.п. -товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування -збережені всі ярлики та заводське маркування -продукт зберігає товарний вигляд та свої споживчі характеристики. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар; – надішліть нам продукт перевізником, який оплатив його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (другий варіант) для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки змісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів Процедура повернення товару Неналежної якості: -зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар -Повідомте № декларації надісланої посилки -Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або комісії не переказ грошей проходять за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється через нову пошту або будь-який інший перевізник. Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки у відділенні логістичних служб продавцем Ми відшкодовуємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані у контактах компанії.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner